dinsdag 28 januari 2014

Winterfotojacht: Een verhaal.....



 Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie fotojacht?
Ik ben er druk mee....ergens in mijn achterhoofd hangt steeds het lijstje en als ik dan iets zie dat erop staat....baal ik ervan want dan heb ik natuurlijk net mijn fototoestel niet bij me!

Ook jammer dat het telkens zo'n donker nat weer is waardoor het moeilijk is om mooie plaatjes te schieten.
Van de andere kant maakt dat de uitdaging groter!

Vandaag laat ik jullie mijn verhaal zien....5 foto's vertellen een verhaal.
Dus veel plezier met het kijken, ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is!



















Ja en wat kom je tegen op zo'n kerstmarkt.......
Ook maar even op de foto gezet, gevleugeld en ijsbeer!









Hoe vergaat dat jullie?
Op zo'n moment heb ik niet echt geduld om een foto te maken....kleinkinderen om je heen, iedereen wacht op je, allemaal mensen die erlangs willen.
Maar och, echt belangrijk is dat natuurlijk niet, het voornaamste is dat het een gezellig uitje was!




Jolette

3 opmerkingen:

  1. Mooi verhaal! En heel herkenbaar, geen rust om te fotograferen omdat je met anderen op pad bent, camera niet mee als je net iets moois ziet en eigenlijk niet echt lekker weer voor zonnige foto's. Maar de jacht blijft leuk en ook bij mij zitten de opdrachten steeds achter in mijn hoofd. Jouw verhaal is in ieder geval geslaagd, mijn serie moet nog bedacht worden ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk joh, tis of je een beetje meeloopt, kan me voorstellen dat met je kleindkinderen om je heen en de drukte het moeilijker wordt, maar de foto's zijn super leuk Jolette.. en een ijsbeer...!! toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt al een ijsbeer gevangen! Proficiat! Mijn fotojacht vordert moeizaam ;) Wel om andere redenen, ik denk dat ik een laagje sneeuw en ijs met wat zon nodig ga hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...